poniedziałek, kwietnia 09, 2018

Zapowiedź "Uwolnij mnie" Daria Skiba


PREMIERA: 18.05.2018



Jest mi niezmiernie miło poinformować, iż mój blog Czytaninka objął patronatem medialnym książkę Uwolnij mnie Darii Skiby.




Jak bardzo miłość może zaślepić?
Diana przekonała się o tym, wpadając w sidła bezwzględnego Patryka. Jak wiele musiała przejść dziewczyna, by w końcu podjąć decyzję o wyrwaniu się z objęć szaleńca i czy wymarzone wakacje będą pierwszym krokiem do uwolnienia? Diana będzie zmuszona do podjęcia egoistycznych decyzji, by po raz pierwszy od wielu lat postawić siebie na pierwszym miejscu. Czy rodzące się w jej sercu nowe uczucie przetrwa próbę czasu? Przeszłość nigdy nie odchodzi w niepamięć, czuwa, by uderzyć w najmniej oczekiwanym momencie. Pewnego dnia demony upomną się o dziewczynę…
Daj się porwać w wir wydarzeń i emocji, by poczuć na własnej skórze to, co musiała przejść Diana. Myślisz, że jesteś w stanie tego dokonać?




Czyż nie zapowiada się świetnie? Ja już mam lekturę za sobą i powiem Wam, że możecie spodziewać się wielu emocji.




Recenzja w okolicach premiery!









2 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję i zazdroszczę patronatu, bo sama bardzo chcę przeczytać książkę Darii i mocno trzymam kciuki za Jej sukces. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka zapowiada się bardzo ciekawie, gratulujemy patronatu. Oby tak dalej!
    Kinga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger