poniedziałek, kwietnia 23, 2018

Zapowiedź "Sukces rysowany szminką" Anita Scharmach

PREMIERA: 09.05.2018


Jest mi niezmiernie miło poinformować, iż mój blog Czytaninka objął patronatem medialnym książkę Sukces rysowany szminką Anity Scharmach.


Po tym, jak Julia straciła narzeczonego w wypadku, wiedzie życie wypełnione pracą i opieką nad jej dwoma kotami. Myślała, że już nic dobrego jej nie spotka, jednak los naszykował dla niej niespodziankę, która wywróci jej życie od góry nogami. Przekona się, że niektóre niezależne od nas zdarzenia mogą wpłynąć na nasze życie bardziej, niż można to sobie wyobrazić.

Czy poradzi sobie z nową rolą, jaką będzie musiała pełnić?

"Jeśli wydaje Wam się czasami, że życie doświadcza Was dotkliwiej niż innych, to jesteście w błędzie i właśnie ta książka tego dowiedzie. To emocjonalny rollercoaster. Przekrój życiowych wzlotów i upadów."

Anna Kasiuk

"Julia ma (prawie) czterdzieści lat, obawę, że zostanie starą panną, i mnóstwo zabawnych perypetii. A ja pewność, że wiele z was ją bardzo polubi!"

Alek Rogoziński



Jak myślicie, ile tym razem Anita zafunduje nam emocji? Pewnie cały ogrom! Ja już nie mogę się doczekać premiery.




1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger