poniedziałek, lutego 12, 2018

"Anti-stepbrother. Antybrat" Tijan







➲ TYTUŁ  "Anti-stepbrother. Antybrat"

➲ AUTOR  Tijan

➲ DATA PREMIERY  19.01.2018

➲ WYDAWNICTWO  Kobiece

➲ ILOŚĆ STRON  445



➲ OCENA  4/6

➲ OPIS


JEDEN PRZYSTOJNY FACET, O KTÓRYM NIE MOŻNA ZAPOMNIEĆ, MOŻE BYĆ PROBLEMEM. A CO, JEŚLI JEST ICH DWÓCH?

Życie Summer zmienia się całkowicie, kiedy jej ojciec żeni się ponownie i wprowadza się ona do nowego domu. Na horyzoncie pojawia się przybrany brat - Kevin, dla którego dziewczyna kompletnie traci głowę. Wkrótce chłopak wybiera się na studia, a Summer bez wahania podąża za nim.

Chociaż Kevin ma grono wielbicielek, to Summer chce być tą jedyną - do czasu, aż poznaje znajomego z jego bractwa. Seksowny do granic możliwości i arogancki jak diabli Caden Banks wywołuje w niej rosnącą z każdym dniem fascynację.

Dziewczyna czuje magnetyczne przyciąganie do niepokornego bad boya. Sytuację komplikuje fakt, że Caden jest wrogiem Kevina.

JAK ZACHOWA SIĘ SUMMER? CZY STRACI GŁOWĘ DLA KOGOŚ, KTO JEST CAŁKOWITYM PRZECIWIEŃSTWEM JEJ PRZYBRANEGO BRATA?



➲ MOJE ODCZUCIA

Tijan zdecydowanie pisze powieści, które się pochłania, a nie czyta. Uwielbiam styl autorki, który mi się podoba. Może powieść sama w sobie nie ma jakiegoś większego przekazu i czasem jest przewidywalna, jednak jest miłą odskocznią.
Summer to dziewczyna, która skrycie podkochuje się w swoim przybrany bracie Kevinie. Więc kiedy on wyjeżdża na college, ona się nie waha i podąża za nim. To dziewczyna z pazurkiem i charakterkiem, która potrafi nieźle odpyskować. Polubiłam ją, choć momentami mnie irytowała, zwłaszcza kiedy wzdychała do swojego przybranego brata, który każdą dziewczynę traktował jak zabawkę.

Kevin to pusty, pozbawiony uczuć chłopak, który doskonale wie jak łamać serca kobiet. Denerwował mnie dosłownie na każdym kroku. Zwłaszcza, gdy z powrotem zaczął się kręcić przy Summer. Nie rozumiem, jak można być tak pustym facetem?


Fabuła toczy się wokół collegu do którego uczęszczają. Nie brak tam jakichkolwiek imprez zakrapianych ogromem alkoholi, przystojnymi facetami i seksownymi kobietami. Jak to w collegu, nie tylko żyje się szkołą i nauką. To najlepszy czas na zacieśnianie znajomości, przyjaźni i pierwszych miłości. Sama spędziłam 4 lata w szkole z internatem, więc co nieco na ten temat wiem.

Lubię powieści, w których występują niegrzeczni bad boys, w których coś się dzieje. Tutaj właśnie tak jest. Mężczyźni rywalizują między sobą o kobiety i na odwrót - kobiety o mężczyzn. Do tego zostały wplątane wątki z przeszłości, które odciskają piętno na teraźniejszości bohaterów.



Niewątpliwie moje serce zdobył Caden, ach, można tylko pomarzyć o takim mężczyźnie. Polubiłam go od samego początku. To facet, który wie czego chce, ma świetny wygląd i grono wielbicielek, lecz on nie leci na pierwszą lepszą lalunię, która najczęściej okazuje się być pustą lalunią. Zawrócił w głowie Summer, choć ona z początku go nienawidziła. Z czasem zaczęli się przyjaźnić. Tylko czy serce dziewczyny zwróci się w stronę Cadena, a może jednak nadal paja miłością do Kevina? Dla kogo straci głowę i którego z nich wybierze?

Jak już wspominałam książkę pochłania się szybciutko, ze względu na przyjemny styl autorki. Fabuła może i trochę oklepana, ale mnie to w zupełności nie przeszkadzało;. Bohaterowie różnorodni, różniący się pod każdym względem, tak jak ludzie na świecie. I ten mężczyzna na okładce, na widok którego najzwyczajniej w świecie się rozpłynęłam.

Antybrat to powieść przy której miło spędzicie czas. Niejedna kobieta będzie skrycie podkochiwała się w bohaterach, którzy potrafią wywołać niezłą burzę w sercach kobiet. College, miłosne rozterki i ludzkie problemy, tego możecie się tutaj spodziewać. Polecam.



Za możliwość przeczytania i zrecenzowania serdecznie dziękuję













5 komentarzy:

  1. Niedawno książka trafiła do mojej biblioteczki i po Twojej recenzji bardzo cieszę się na jej lekturę.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam wiele negatywnych opinii na temat tej książki ale cieszę się że twoja jest inna. Zabieram się do czytania książki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ciągnie mnie mocno do tej książki, ale jak będę miała okazję przeczytać, to chętnie to zrobię.

    exploringwithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger