piątek, marca 31, 2017

Podsumowanie marca


Czas na podsumowania marca ;)




W miesiącu marzec przeczytałam 15 książek:

1. Moja mama jest aniołem Małgorzata Friedel.
2. Zanim się pojawiłeś Jojo Moyes.
3. Cappuccino z cynamonem Edyta Świętek.
4. Niepełka Dorota Schrammek.
5. Kryształowe serca Augusta Docher.
6. Zaufaj mi, Karolino Alina Białowąs.
7. Kobiety ciężkich obyczajów Natasza Socha.
8. MMA fighter. Walka Vi Keeland.
9. Cela 7 Kerry Drewery.
10. Zanim zapomnę Iwona Wilmowska.
11. Odroczone nadzieje Aneta Krasińska.
12. Zły Romeo Leisa Rayven.
13. Już nie uciekam Anna Sakowicz.
14. Córka doskonała Amanda Prowse.
15. Chłopiec w pasiastej piżamie John Boyne.

Łącznie daje to:

4621 przeczytanych stron
czyli ok. 149 stron przeczytanych dziennie

Wspólnie z Claudią z Zaczytanej przeprowadziłyśmy 3 wywiady (Danuta Awolusi, Monika Magoska-Suchar; Sylwia Dubielecka, J.D.Bujak)

Pojawiła się trzecia odsłona Blog talk show, gdzie mieliście okazję lepiej poznać autorkę bloga Kraina książką zwana.

Objęłam patronatem medialnym książkę Zaufaj mi, Karolino oraz Zanim zapomnę, a także 4 audiobooki.




Wynik uważam za zadowalający. A jak to się przedstawiało u Was w marcu?



13 komentarzy:

  1. Wow! Imponujący wynik :)
    Z powyższych książek przeczytałam tylko "Zanim się pojawiłeś" - bardzo mi się ta książka podobała. Widzę tu też kilka pozycji, która mam w planach, ale póki co brakuje mi na nie czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wynik😊 Zazdroszczę posiadania i lektury książek Moja mamą jest aniołem ,Kryształowe serca, Cela 7, Zły Romeo i Zanim zapomnę. Sama oddam duszę by je zdobyć.😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Na pewno w końcu uda Ci się je zdobyć ;)

      Usuń
  3. Imponujący wynik! 15 książek! Aż ciężko w to uwierzyć ;)
    Gratuluję i życzę równie zaczytanego kwietnia!
    Pozdrawiam,
    www.favouread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja trochę mniej w tym miesiącu ale mam nadzieję, że dogonię i Ciebie heheeh. Serdeczności Grażynko

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ale dużo książek przeczytałaś.Ja z twojej listy żadnej książki nie przeczytałam. Ale mam zamiar przeczytać kryształowe serce. mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawie tyle co Ty Grażynko w marcu ,albo o 1 więcej.Sporo takich ,które bardzo mnie wciągnęły.Z tych co Ty przeczytałaś ja jedynie "Cappucino z cynamonem" i "Chłopiec w pasiastej piżamie"...A wczoraj w prezencie dostałam "Słowik" na którą bardzo polowałam...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowity wynik, gratuluję :) U mnie wiele recenzji, ale mnie sukcesów :(

    OdpowiedzUsuń
  8. 15? Jesteś niesamowita. Z książek które przeczytałaś w tym miesiącu czytałam już: Zanim się pojawiłeś, Kobiety ciężkich obyczajów i Już nie uciekam. Obecnie podczytuję Odroczone nadzieje. Bardzo jestem ciekawa Celi 7 i Chłopiec w pasiastej piżamie. Tę ostatnią mam na półce. Gratuluję wyniku i patronatów. Rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger