środa, grudnia 07, 2016

"Połączeni. Znajdź mnie" Laurelin Paige [PRZEDPREMIEROWO]

PREMIERA: 09.12.2016



*Tytuł: "Połączeni. Znajdź mnie"
*Autor: Laurelin Paige
*Wydawnictwo: Kobiece
*Rok wydania: 2016
*Ilość stron: 336


*Ocena: 10/10
*Opis:

Gwen Anders zaczyna pracę w klubie The Sky Launch, aby zapomnieć o dręczącej ją przeszłości i rozpocząć nowe życie. Wkrótce okazuje się, że to nie lada wyzwanie. Jak wykreślić z pamięci JC - mężczyznę, który nauczył Gwen nowej definicji słowa "miłość"? Doskonale zdaje sobie sprawę, że zakochanie w nim było zakazanym owocem, na który bezwiednie się skisiła. Teraz zrobi wszystko, by nie stracić ukochanego.
Gwen obawia się, że nigdy nie będzie żyć normalnie. A jeśli nawet jej się uda, czy powinna nadal karmić się nadzieją, że uczucie JC pokona odległość, która ich dzieli?


*Moje odczucia:

Laurelin Paige po raz kolejny zafundowała nam istny rollercoaster. To trzymająca w napięciu od początku do końca, przeplatana słodko-kwaśną mieszanką intryg powieść. Nie wspomnę, że ocieka zmysłowością, czyli tym co my kobiety uwielbiamy.

Gwen stara się zapomnieć o swojej niezbyt ciekawej przeszłości zaczynając pracę w nowym klubie. Ale czy z pamięci tak łatwo jest wykreślić mężczyznę, który nieźle namieszał jej w głowie? Zdecydowanie nie. Jednak ciągła niepewność i oczekiwanie, irytowały ją, dlatego wdała się w nic nie znaczący (przynajmniej z jej strony) romans z Chandlerem. Jednak pewnego dnia zauważa JC w telewizji i jej życie znów przewraca się do góry nogami.
"- Gwen - powiedział, a ja roztopiłam się, słysząc swoje imię. - Byłem rozbity, kiedy cię poznałem. A ty mnie posklejałaś. Byłaś jedynym powodem do życia oprócz zemsty. I szczerze mówiąc, życie dla zemsty nie jest życiem."
Czy człowiek w swoim życiu jest w stanie znieść długą rozłąkę? Czy jeśli jakaś osoba namiesza nam w głowie, jesteśmy w stanie znieść dla niej naszą samotność, oczekując, że ona jednak powróci? Niech każdy z Was zada sobie to pytanie: Czy moja miłość jest tak wielka, że zniesie tak długą rozłąkę? Podobno jeśli się kocha prawdziwie zniesie się wszystko. Ale co zrobić, jeśli w nasz umysł wkradnie się zwątpienie? Jeśli zapali się lampka kontrolna: a co, jeśli on już nie wróci?
Mimo wszystko stara miłość nie rdzewieje, tym bardziej, jeśli nam na tej danej osobie zależy. Jesteśmy wtedy w stanie znieść dla niej bardzo wiele. Oczywiście każdy człowiek, może mieć chwile słabości.

Gwen oraz JC dają sobie kolejną szansę, pragną stworzyć związek od podstaw. Muszę przyznać, że momentami postać Gwen nieco mnie irytowała. Z jednej strony kochała JC, a z drugiej wciąż jej coś u niego przeszkadzało. Kobieta zmienną jest. Mimo wszystko, kibicowałam tej parze, by im się udało, by wiedli długie i szczęśliwe życie. Ale czy im się to uda? O tym musicie się już przekonać sami.
"Zadrżałam, czując na całym ciele jednocześnie żar i lód. Byłam jego. Zawładnął mną, a każda cząstka mnie iskrzyła się od tej deklaracji, piekła, jakby wypalił na mnie swoje piętno gorącym żelazem."
Ile bylibyście w stanie poświęcić w imię bezpieczeństwa osoby, którą kochacie i na której Wam zależy? Czasem zostajemy uwikłani w jakąś aferę, znajdujemy się w niewłaściwym miejscu i niewłaściwej porze, zostajemy skazani na niebezpieczeństwo. W takiej chwili pragniemy chronić tych, których kochamy. Jednak nie zawsze nasze wybory okazują się tymi właściwymi. Czasem wybieramy taką a nie inną drogę, myśląc, że ochronimy ukochaną osobę, a w gruncie rzeczy zadajemy jej tym więcej ran niżbyśmy mogli sobie wyobrazić. Jeżeli jest się z kimś w związku, wszystkie decyzje podejmuje się we dwie osoby, nie osobiście. W związku chodzi o zaufanie i szczerość, jeśli tego nie ma, związku również nie będzie.

Autorka po raz kolejny pokazała klasę, tworząc niesamowicie intrygującą powieść. Bywały momenty, iż moje ciśnienie przekraczało maksymalny poziom, by za chwilę znów powrócić do normalności. Kiedy powoli zbliżałam się do końca powieści, byłam wściekła, myślałam sobie: nie, tak się nie robi, to się tak nie może zakończyć, a potem wpadałam w osłupienie i moje serce stawało w miejscu.
"Ta sytuacja nas nie złamie. Jeśli zmienimy ból w miłość, staniemy się tylko silniejsi. To dobra lekcja."

Połączeni. Znajdź mnie to książka, która niesie ze sobą ogromny bagaż emocjonalny. Nie sposób choć na chwilę się od niej oderwać. Udowadnia nam, że nawet z najgorszej porażki w życiu, jesteśmy w stanie się podnieść i brnąć dalej przed siebie. W życiu nie ma rzeczy niemożliwych. Ta książka będzie Was trzymać w napięciu do samego końca, niejednokrotnie zaskakując i wzruszając. Musisz to przeczytać, zachęcam.




Za możliwość przeczytania i zrecenzowania serdecznie dziękuję



 
 

1 komentarz:

  1. Maksymalna nota, nie można wobec tego faktu przejść obojętnie, tytuł dopisany do listy. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger