środa, listopada 25, 2015

Z miłości do książek powstaje ten oto blog ;)

Moi Kochani ;)

Kocham czytać książki, nie wyobrażam sobie życia bez nich. Dlatego też, z miłości do książek postanowiłam założyć tego oto bloga o nazwie Czytaninka ;) Mam zamiar dodawać tutaj moje myśli na temat danej książki, którą przeczytam ;)
Przyznaję się, że jestem książkoholiczką, i książek w domu mi wciąż mało i mało, chociaż na półkach powoli się nie mieszczą. Zamiast kwiatków wolę dostawać książki, to bardziej praktyczny prezent jak dla mnie ;)
Oprócz książek, kocham również wszystkie zwierzaki ;) W domu posiadam cudowną bokserkę Werwę. Oprócz tego od 16 lat jeżdżę konno, na wsi mam kucyka Oskara ;)

Dzisiaj później pojawią się moje pierwsze myśli o książce "Maybe Someday" ;)

A więc do zobaczenia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger